روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

جابجایی بندر بوسان در سال 2017 افزایش می یابد

بندر بوسان کره جنوبی در نظر دارد جابجایی کانتینری بیشتری را در سال جاری میلادی برعهده گیرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۱۸۵۶
جابجایی بندر بوسان در سال 2017 افزایش می یابد به گزارش گروه بین الملل مانا، مقامات بندر بوسان کره جنوبی BPA اعلام کردند: در سال جاری میلادی، بندر مذکور در نظر دارد 20 میلیون TEU را جابجا کند، به طوری که نسبت به 19.85 میلیون TEU کانتینر جابجا شده در سال 2016، بهبود شرایط را به همراه داشته باشد.
این گزارش ادامه داد: میزان جابجایی کانتینری درسال 2016 نسبت به 19.46 میلیون TEU جابجایی کانتینری در سال 2015، رشد 2.7 درصدی را به نمایش گذاشت.
علاوه براین، بندر بوسان پیش بینی می کند به دنبال ورشکستگی کشتیرانی هانجین و تغییرات سازمانی ساختار ائتلاف های  جدید در صنعت کشتیرانی کانتینری از سال جاری، ترانزشیب کارگوها افت سه درصدی را تجربه خواهد کرد.
این گزارش ادامه داد: بندر بوسان به تلاش سرسختانه خود برای بازاریابی جهت افزایش حجم جابجایی کارگو و همچنین ارائه خدمات جدید به منظور جذب حجم کارگو بیشتر از مناطقی با پتانسیل رشد مانند جنوب شرقی آسیا، آمریکای جنوبی و خاورمیانه، ادامه خواهد داد.
این گزارش در آخر با اشاره به اینکه بندر بوسان بودجه 564.3 میلیون دلار را برای سال جاری میلادی اختصاص داده است، نوشت: بودجه مذکور روی اهدافی نظیر ساخت بندر، توسعه و سرمایه گذاری بندر North  بوسان، حفظ تسهیلات و تجهیزات بندری و ایجاد انگیزه برای جذب کارگوهای ترانزشیبی بیشتر، متمرکز خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار