۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

دولت تایوان از کشتیرانی یانگ مینگ حمایت می کند

خط کانیتنری شرکت حمل و نقل دریایی یانگ مینگ تایوان از حمایت دولت و شرکت های خصوصی برای تزریق منابع مالی به این شرکت خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۸۲۱
دولت تایوان از کشتیرانی یانگ مینگ حمایت می کند به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از وب سایت رسمی شرکت حمل و نقل دریایی یانگ مینگ تایوان، این شرکت با هدف تقویت ترازنامه ها و رشد نقدینگی خود مورد حمایت دولت، بانک های خصوصی و موسسات مالیِ تایوان قرار می گیرد.
بر اساس این گزارش و به دنبال کمک دولت، برنامۀ جدید سرمایه گذاری مجدد در شرکت یانگ مینگ تایوان کسب سود بیشتر و کنتترل شده برای دولت و شرکت را به همراه خواهد داشت به گونه ای که سود حاصل بیش از سود تقریبیِ 33.3 درصدی برای وزارت حمل و نقل ارتباطات است.
بر همین اساس و به دنبال دیداری که فی مابین سهامداران این شرکت و در تارخ 22 ماه دسامبر سال 2016 میلادی برگزار شد، سهامداران بر طرح تثبیت سهام رای مثبت دادند.
این گزارش ادامه داد: برنامۀ اتخاذشده موجب کاهش زیان حاصل می شود. افزون بر آن، سرمایۀ جدید از سوی سرمایه گذاران به منابع مالی شرکت کشتیرانی حمل و نقل دریایی یانگ مینگ تزریق می شود و انتظار می رود یانگ مینگ با سرمایۀ جدید سوددهی در ترازنامه های خود را شاهد باشد.
در پایان این گزارش، یانگ مینگ گفت: با وجود پیش بینی هایی خوبی که در سال 2017 میلادی و برای شناورها شده است، یانگ مینگ از انجام هیچ اقدامی مبنی بر حفظ جایگاه خود در بازار و رقابت با رقیبانِ خود دریغ نمی کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار