۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
رئیس جامعه هتلداران کشور:

قشم مقصد مهم گردشگری داخلی و خارجی است

وجود ظرفیت های مهم و متفاوت گردشگری در قشم می تواند این جزیره را به یک مقصد ارزشمند در حوزه صنعت گردشگری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی کند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۱۷۳۰
قشم مقصد مهم گردشگری داخلی و خارجی است
به گزارش مانا ،رئیس جامعه هتلداران کشور در نشست اعضای این جامعه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تقویت مقاصد گردشگری کشور از جمله قشم، یکی از مهمترین اهداف جامعه هتلداران است و آماده ایم جزیره قشم را در مناسبات با سرمایه گذاران داخلی و خارجی به آنان معرفی کنیم.
به گفته جمشید حمزه زاده  جزیره قشم به دلیل داشتن ظرفیت های مهم به ویژه ژئوسایت های تنها ژئوپارک خاورمیانه می تواند امکان ماندگاری گردشگران تا هفت شبانه روز در این جزیره را ایجاد کند.
وی افزود: وجود ظرفیت های مهم و متفاوت گردشگری در قشم می تواند این جزیره را به یک مقصد ارزشمند در حوزه صنعت گردشگری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی کند. 
وی یکی از نیازهای مهم صنعت گردشگری را داشتن هتل های مدرن با امکانات استاندارد جهانی برشمرد و اظهارامیدواری کرد در کنار توسعه همه جانبه در قشم شاهد ایجاد فضاهای هتلینگ مدرن در این منطقه باشیم.
حمزه زاده، از پیگیری جامعه هتلداران برای معافیت 50 درصدی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری که در برنامه ششم توسعه گنجانده شده به عنوان یک اقدام مهم برای تقویت این صنعت نام برد.
او از فعالیت خانه های استیجاری در سطح شهرها، میهمان سراهای دولتی و مدراس به عنوان بخش مهم کاهش درآمد هتلداران یاد کرد و گفت: با وجود این فضاها باید برای ساخت هتل های جدید براساس نیاز سنجی اقدام کنیم.
بنا به این گزارش، مهدی اسدی از اعضای جامعه هتلداران قشم هم در این نشست طی سخنانی گفت: در دولت تدبیر و امید دروازه های کشور به سمت صنعت گردشگری باز شده و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
وی ادامه داد: جامعه هتلداران ایران برای فعال کردن مباحث پولی خود از طریق بانک گردشگری حمایت شود اما متاسفانه این بانک در ارائه خدمات بسیار ناتوان عمل کرده است.
به گفته این عضو جامعه هتلداران قشم، جامعه هتلداران کشور به عنوان یک ظرفیت مهم باید در دولت تاثیرگذار باشد و نقش اصلی خود را برای توسعه این صنعت ایفا کند.
برچسب ها: منطقه آزاد قشم
ارسال نظرات
آخرین اخبار