۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

بندر امیرآباد مقام برتر بنادر کشور را کسب کرد

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآبادگفت: بندر امیرآباد در جایگاه سوم جذب سرمایه گذار در بنادر کشور قرار دارد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۱۱۶۶
بندر امیرآباد مقام برتر بنادر کشور را کسب کرد
به گزارش مانا، مهندس علی خدمتگزاربااشاره به مقام برتر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در ارزیابی عملکرد سال ۹۴ بنادر کشورگفت: درارزیابی عملکرد ادواری که هر ساله از سوی سازمان بنادرودریانوردی از بنادر کشور انجام می گیرد، بندر امیرآباد موفق به کسب رتبه برتر در بین بنادر کشور شد.
وی با بیان اینکه مبنای این ارزیابی عملکرد بر اساس دو شاخص عمومی و اختصاصی است افزود: تحقق اهداف و راهبردهایی نظیر کارایی و اثربخشی، فضای رقابتی، توسعه دولت الکترونیک، ارتقاء سلامت اداری و استقرار نظام مدیریت عملکرد از موارد معنونه در شاخص های عمومی است.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اشاره با اینکه بندرامیرآباد در جایگاه سوم جذب سرمایه گذار در بنادر کشور قرار دارد، یکی از شاخص های اختصاصی این انتخاب را جذب سرمایه گذار و منابع عنوان کرد.
این مقام مسئول همچنین یادآور شد: کسب رتبه برترمرکزHSE بندر امیرآباد در بین بنادر کشور و افزایش ظرفیت عملیاتی و اسمی از ۵.۴ به ۵.۷ میلیون تن از امتیازهای ویژه این بندر در شاخص های اختصاصی است.
لازم به ذکر است در شهریور ماه سال جاری بندر امیرآباد در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر دستگاه های اجرایی استان مازندران را کسب کرد.
برچسب ها: بندر امیرآباد
ارسال نظرات
آخرین اخبار