۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

نصب سیستم آب توازن، چالش کشتیرانی های کوچک

فشارمالی ناشی از هزینه نصب سیستم های مدیریت کنترل آب توازن BWMSs، شرکت های کشتیرانی کوچک و متوسط جهان را با چالش جدی مواجه می کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۰۵۴۲
نصب سیستم آب توازن، چالش کشتیرانی های کوچک
به گزارش گروه بین الملل مانا، یکی از تحلیلگران مالی دریایی ضمن اشاره به اینکه فشار ناشی از هزینه نصب سیستم های مدیریت کنترل آب توازن BWMSs، شرکت های کشتیرانی کوچک ومتوسط را از پای در خواهد آورد، گفت: با نبود منابع مالی، این طرح برای شرکت های کشتیرانی کوچک و متوسط چالش برانگیز خواهد بود.
Alan McCarthy درسمیناری در لندن که به میزبانی اتاق کشتیرانی این کشور و با هدف اجرائی کردن کنواسیون مدیریت کنترل آب توازن برگزار شد، خاطرنشان کرد: کشتیرانی های بزرگ از طریق سیستم گردش وجوه در حال سرمایه گذاری برای نصب سیستم های BWMSs هستند، اما شرکت های کشتیرانی کوچک و متوسط مجبور خواهند بود به بانکها، سهامداران و سرمایه گذاران دیگر متوسل شوند، هرچند سهامداران سخت ترین مردم برای متقاعد شدن به سرمایه گذاری هستند و بانکها نیز موانعی را بر سر راه قرار می دهند.
وی ادامه داد: شرکت های کوچک برای گرفتن حمایت بانکها، باید با شرکت های پدر ومادرترکیب وادغام شوند.
Alan McCarthy در انتها گفت: با توجه به اینکه بازار در شرایط بسیار ضعیفی قرار دارد و احتمال می رود این روند تا چند سال آینده ادامه داشته باشد، ایجاد شرایطی مبتنی بر بهبود مورد انتظار، کاردشواری است.
برچسب ها: آب توازن
ارسال نظرات
آخرین اخبار