۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
مدیرعامل NITC در گفتگو با مانا:

عملکرد اتحادیه مالکان کشتی بهبود می یابد/ شرکت ملی نفتکش ایران در بهترین شرایط است

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: امیدوار هستیم با انتخاب دبیر کل جدید، اتحادیه مالکان کشتی ایران در مسیر بهتری قرار گیرد.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۰۲۷۸
عملکرد اتحادیه مالکان کشتی بهبود می یابد/ شرکت ملی نفتکش ایران در بهترین شرایط است
سیروس کیان ارثی درگفتگوی اختصاصی با مانا ضمن مهم دانستن اجرای راهبرد اقتصاد مقاومتی در فعالیت اتحادیه مالکان کشتی اظهار داشت: شرکت ملی نفتکش ایران در همکاری با دیگر اعضا بر اساس راهبرهای کلان نظام به دنبال افزایش رضایت در عملکرد اتحادیه است.
وی انتخاب دبیر کل جدید اتحادیه مالکان کشتی را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: امیدوار هستیم با انتخاب دبیر کل جدید، اتحادیه در مسیر بهتری قرار بگیرد چرا که ایشان هم تازه نفس هستند و نیز از تجربه کافی برای انجام ماموریت محوله برخوردارند.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در رابطه با برنامه های اتحادیه مالکان کشتی ایران در دوره جدید اظهار داشت: دبیر کل جدید قطعا برنامه های تازه ای برای بهبود عملکرد اتحادیه دارند که بزودی ارائه خواهد شد اما ما نیز نقطه نظرات خودمان را در خصوص بهبود فرآیند عملکردی اتحادیه به سمع و نظر اعضا خواهیم رساند و از نظرات آنها نیز استقبال خواهیم کرد.
وی مهمترین بخش همکاری شرکت متبوعش با اتحادیه مالکان کشتی را در حوزه آموزش دانست و گفت: شرکت ملی نفتکش با امکانات مناسب آموزشی که در اختیار دارد در خصوص تربیت منابع انسانی می تواند به دیگر اعضای اتحادیه یاری رساند چرا که در حوزه های دریاداری، دریانوردی و نگهداری از کشتی ها بُعد تخصصی و کاربردی آموزش بسیار مهم است.
کیان ارثی که به تازگی سکان هدایت شرکت ملی نفتکش ایران را در اختیار گرفته است درباره وضعیت کنونی این شرکت نیز اظهار داشت: خوشبختانه NITC در شرایط بسیار خوبی است و به سمت بهبود کامل عملکرد پیش میرویم.
وی دلیل این امر را رفع کامل مشکلات تردد و بیمه ای دانست و افزود: ما در حال حرکت به سمت شرایط ایده آل در حوزه بین المللی هستیم.
مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران در ادامه اظهاراتش طرح توسعه این شرکت را امری مهم در برنامه ها و اهداف آن دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خوب فعلی و در اختیار داشتن نیروی های متخصص به سمت توسعه و بهبود فعالیت ها حرکت خواهیم کرد.
وی یکی از اهداف توسعه ای شرکت نفتکش را ورود به مبحث بانکرینگ اعلام کرد و گفت: در این خصوص زمینه مناسبی برای درآمد زایی وجود دارد که پیگیر آن هستیم.
به گفته کیان ارثی ورود به بازارهای بین المللی از دیگر اهدافی شرکت ملی نفتکش است.
وی در این زمینه اظهار داشت: ما در این خصوص برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم و بر اساس چشم انداز پنج ساله حرکت کرده ایم به گونه ای که هم اکنون زیر ساخت های لازم کاملا مهیا است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار