۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

جزئیات غرق شناور "مسرور" اعلام شد

جزئیان چگونگی غرق شدن «شناور مسرور» در فاصله چهار مایلی دکل حفاری واقع در میدان نفتی سروش،از سوی شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۰۰۹۰
جزئیات غرق شناور "مسرور" اعلام شدبه گزارش مانا «شناور مسرور» که در اجاره شرکت نفت فلات قاره ایران است، ساعت ١٤ و ٣٠ دقیقه روز چهارشنبه 12 آبان‌ماه از ناحیه موتورخانه دچار آبگرفتگی شدید شده و تقاضای کمک می کند.
در پی این حادثه، واحد عملیات دریایی منطقه بهرگان بلافاصله با ناخدای این شناور ارتباط رادیویی برقرار و در ساعت ١٤ و ٤٥ دقیقه یک فروند شناور آماده‌باش سکوی ابوذر به همراه پمپ سیار با هدف تخلیه آب از شناور مسرور به محل سانحه اعزام شد.
بر اساس این گزارش، ساعت ١٥ و ٣٠ دقیقه نیز یک فروند شناور به همراه یک دستگاه پمپ قوی از منطقه خارگ و در ساعت ١٥ و ٤٥ دقیقه یک فروند شناور مسافری برای نجات جان سرنشینان شناور مسرور و سه فروند یدک‌کش‌ نیز از میدان سروش به محل حادثه اعزام شدند که خوشبختانه با اجرای عملیات امداد و نجات، تمامی 12 سرنشین این شناور از خطر غرق شدن نجات یافتند.
براساس گزارش شرکت نفت فلات قاره، در این عملیات سعی شد شناور نیمه غرق شده مسرور از سوی یدک‌کش‌ها به ساحل هدایت شود اما به ‌دلیل فرورفتن پاشنه این شناور در آب، این کار میسر نشد و به ناچار با رها کردن طناب یدک‌کش، «شناور مسرور» در آب فرو رفت.
برچسب ها: شناور غرق شدن
ارسال نظرات
آخرین اخبار