۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی :

کشتی های حامل کالاهای ایرانی در بنادر پهلو می گیرند

رئیس جمهور دولت یازدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: ما دیگر مجبور نیستیم که کشتی هایی که کالاها و کانتینرهای مارا حمل می کنند در بنادر کشورهای دیگر پهلو بگیرند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۹۹۹۴
کشتی های حامل کالاهای ایرانی در بنادر پهلو می گیرندبه گزارش خبرنگارپارلمانی مانا صبح امروز دکتر حسن روحانی در صحن علنی مجلس در دفاع از سه وزیر پیشنهادی گفت: در حال حاضر در جهان رقابتی برای تحریم بیشتر علیه ایران وجود ندارد؛ امروز جهان به این نکته واقف شده است که باید با زبان تکریم و احترام با ملت ایران سخن بگوید.
وی افزود: ما دیگر مجبور نیستیم که کشتی هایی که کالاها و کانتینرهای مارا حمل می کنند در بنادر کشورهای دیگر پهلو گیرند و با پول اضافه از جیب ملت ایران، آن کالاهاو کانتینرها را با لنج از بنادر دیگر، وارد بنادر ایران  کنیم.
رئیس جمهوردولت یازدهم با اشاره به وضعیت کنونی ایران در جهان خاطر نشان کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که آنهایی که از ایران هراسی سخن می گفتند، زبانشان به لکنت افتاده و مخاطبان آنها روز به روز کمتر می شوند و به جای اینکه افکار عمومی در برابر حرف غلط آنها سر تسلیم فرود بیاورد، در برابر آنها لبخند تمسخر می زند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار