روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

چالش های لایروبی بنادر شمالی بررسی شد

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران عدم شفافیت برخی از وظایف تعیین شده برای شرکت خصوصی در متن قرارداد، نامشخص بودن مدت زمان کارکرد و خارج از سرویس بودن لایروب ها، نداشتن نرم افزار PM و...بعنوان چالش های لایروبی کانال و حوضچه بنادر شمالی دانست.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۹۹۵۰
چالش های لایروبی بنادر شمالی بررسی شد
به گزاررش مانا مهندس سیاوش رضوانی با اشاره به دومین نشست مدیران بنادر شمالی به منظور بررسی مفاد قرارداد و عملکرد هفت ماهه سال جاری شرکت خصوصی فعال در لایروبی بنادر نوشهر، انزلی و امیرآباد در بندر نوشهر گفت:  این نشست با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت شرکت خصوصی در زمینه لایروبی بنادر شمالی و چالش های موجود در این بخش، برگزار شد.
وی عدم شفافیت برخی از وظایف تعیین شده برای شرکت خصوصی در متن قرارداد، نامشخص بودن مدت زمان کارکرد و خارج از سرویس بودن لایروب ها، نداشتن نرم افزار PM و... را از مهمترین چالش های لایروبی کانال و حوضچه بنادر شمالی برشمرد و خواستار چاره اندیشی مسئولان ذیربط در این زمینه شد.
در ادامه مدیران کل و معاونین بنادر انزلی و امیرآباد درخصوص مسایل و مشکلات مرتبط با لایروبی مانند شفاف نبودن برخی مفاد قرارداد، مشکلات حقوقی پرسنل شاغل در لایروب ها، لزوم تشکیل کارگروه ویژه لایروبی بنادر شمالی، تعیین وضعیت گواهینامه های لایروب ها و... به بحث و تبادل نظر پرداختند و نمایندگان شرکت خصوصی نیز توضیحات لازم را در این زمینه ارائه کردند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار