۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
وال استریت ژورنال نوشت:

پنج خط کشتیرانی اموال هانجین را می خرند

کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی به همراه چهارخط کشتیرانی دیگر پیشنهادات اولیه خرید اموال کشتیرانی هانجین در مسیرتجاری آسیا-آمریکا را ارائه دادند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۹۹۱۱
پنج خط کشتیرانی اموال هانجین را می خرند
به گزارش گروه بین الملل مانا وال استریت ژورنال با اعلام خبرارائه پیشنهاد اولیه قیمت اموال کشتیرانی هانجین کره جنوبی در مسیر تجاری آسیا-آمریکا از سوی کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره و چهار خط کشتیرانی دیگر گفت: یک دادگاه در منطقه مرکزی سئول که طرح ورشکستگی هانجین را بررسی می کند ارائه پنج پیشنهاد قیمتی درباره خرید اموال هانجین در مسیر تجاری آسیا-آمریکا را مورد تایید قرار داد اما از ذکر نام چهار خطوط دیگر پیشنهاد دهنده امتناع ورزید.
Samil PricewaterhouseCoopers که مدیریت فروش اموال هانجین را برعهده دارد، گفت: پیشنهادات نهایی را تا هفتم نوامبر خواهد پذیرفت. 
یکی از مقامات مرچنت هیوندایی دراین باره گفت:  امید می رود دارایی های هانجین رقابت پذیری ما در مسیرهای اصلی را افزایش دهد.
بانک توسعه کره نیز پیش از این اعلام کرده بود از کشتیرانی مرچنت هیوندایی برای خرید اموال هانجین حمایت بعمل خواهد آورد.
لازم به ذکر است، کشتیرانی مرچنت هیوندایی در حال رقابت با رقبای قویتری چون کشتیرانی مرسک دانمارک و MSC سوئیس بر سراموال هانجین در مسیر تجاری آسیا-آمریکا که یکی از لینک های اصلی آسیا به بازارهای غربی محسوب می شود، است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار