روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

بندر جدید در استکهلمِ سوئد آغاز به کار کرد

بندر Vartahamnen و ترمینال Varta در استکهلم سوئد به دنبال تکمیل ساخت یک اسکلۀ جدید و ترمینال مسافربری در این بندر از سوی گروه بندری سوئد آغاز به کار کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۶۵۲
بندر جدید در استکهلمِ سوئد آغاز به کار کردبه گزارش گروه بین الملل مانا، عملیات مسافربری در بندر Vartahamnen استکهلم که بازسازی آن از سال 2013 میلادی آغاز شده بود در اسکلۀ جدید و ترمینال مسافربری از سر گرفته خواهد شد و فضای موجود به مساحت 85 هزار متر مربع برای توسعۀ شهری آزاد می شود.
بر اساس این گزارش، شهردار سوئد گفت: سالانه 11 میلیون مسافر از طریق بنادر استکهلم جابه جا می شوند؛ از این رو صنعت حمل و نقل مسافری برای این کشور حائز اهمیت است.
این گزارش در ادامه افزود: اسکلۀ جدید و ترمینال مسافربری در بندر Vartahamnen با هدف اجرای عملیات حمل و نقل مسافری و رعایت اصول زیست محیطی و استفاده از توان بالقوه منطقه ساخته شد.
بر همین اساس، گروه بنادر استکهلم در ادامه گفت: در بخش لنگرگاه عملیات معدودی باقی مانده است که پیش از آغاز سال 2017 میلادی به آنها نیز جامۀ عمل می پوشانیم.
در پایان این گزارش، مدیر عامل بنادر استکهلم افزود: پروژۀ بندری Vartahamnen تنها یکی از چندین پروژه ای است که با هدف تغییر و ارتقا عملیات در قرن آتی انجام شد. طرح های دیگر نیز با هدف توسعۀ بندر و شهر اجرا می شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار