۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
دلخوش در نطق میان دستور عنوان کرد:

من از وزیر نیرو گله‌مند هستم

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقال آب دریای خزر به سمنان گفت: کمک به یک نقطه کشور نباید باعث ضرر به نقطه دیگر شود. مانند دریاچه ارومیه که مصیبت ایجاد کرد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۹۶۳۳
من از وزیر نیرو گله‌مند هستم
به گزارش خبرنگار مانا سیدکاظم دلخوش اباتری  در نطق میان دستور امروز خود در صحن علنی مجلس با اشاره به انتقال آب دریای خزر به سمنان گفت: ما کمک به نقاط مختلف کشور را نفی نمی‌کنیم اما نباید کمک به یک نقطه کشور باعث ضرر به نقطه دیگر شود. مانند دریاچه ارومیه که مصیبت ایجاد کرد.
وی افزود: وزارت نیرو اگر طرح انتقال آب از خزربه سمنان را مد نظر دارد بهتر است  کار کارشناسی کند و مسائل امنیتی و اجتماعی و سیاسی را مورد توجه قرار دهد. من از وزیر نیرو گله‌مند هستم.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه انتقال آب دریای خزر خاطر نشان کرد: بحث انتقال آب خزر مطرح می‌شود که در این باره نیاز به بحث‌های کارشناسی همچون هزینه انتقال آب ، تبدیل آن به آب شیرین است، اگر از سوی وزارت نیرو به این مسائل توجه نشود، نمایندگان مجلس  قطعا این مسائل را پیگیری خواهند کرد
دلخوش ادامه داد: من از هیأت رئیسه می‌خواهم که در امضاهای طرح مذکور دست نبرد. ما طرحی در این زمینه نوشتیم که هنوزبه  مجلس نیامده است در حالی که طرح‌های با اولویت کمتر به مجلس آمده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار