۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

مرسک14 هزار و 800 واحد کانتینر یخچالی می خرد

خط کشتیرانی مرسک دانمارک تصمیم دارد با هدف نوسازی ناوگان خود و رساندن میانگین عمر کانتینرهای یخچالی به هشت سال، 14 هزار و 800 واحد کانتینر یخچالی را تا پایان سال 2016 میلادی به ناوگان خود اضافه کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۲۰۲
مرسک14 هزار و 800 واحد کانتینر یخچالی می خردبه گزارش گروه بین الملل مانا، 14 هزار و 800 دستگاه کانتینر یخچالی درحالی به 270 هزار کانتینر موجود در ناوگان خط کشتیرانی مرسک اضافه می شود که مجهز به سیستم کنترل از راه دور است و امکان نظارت بر کارگو را فراهم می آورد.
بر اساس این گزارش، بخشی از کانتینرهای یخچالی قدیمی با دستگاه های جدید جایگزین و واحدهای دیگری نیز برای گسترش ناوگان اضافه می شوند. کانتینرهای جدید از سوی واحد صنعتی کانتینری مرسک برای ناوگان خط کشتیرانی مرسک خریداری می شود.
مدیریت کانتینرهای یخچالی مرسک در این باره گفت: سرمایه گذاری، نوسازی و تجهیز کانتینرهای یخچالی را با هدف بهره مندی از زنجیرۀ تامین ادامه خواهیم داد.
این گزارش ادامه داد: افزون بر تجهیز کانتینرهای یخچالی، مرسک تصمیم دارد یک پایگاه اطلاعاتی بروز از تکنولوژی های بکار رفته در تجهیزات خود تا سال 2017 میلادی را در اختیار مشتریان بگذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار