روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

توسعۀ سوخت رسانی LNG در سنگاپور

دو شرکت معتبر نفت و انرژیِ سنگاپور موسوم به ExxonMobil و Pavilion با همکاری یکدیگر درصدد توسعه و ارتقاء مرکز سوخت رسانی LNG در این کشور هستند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۰۸۳
توسعۀ سوخت رسانی LNG در سنگاپوربه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از رسانه های محلیِ سنگاپور، رئیس شرکت انرژی Pavilion گفت: دو شرکت در حال بررسی راه حل های توسعۀ طرح های پایین دستیِ پردازش، فروش و توزیع گاز پاک در بزرگترین بندر سوخت رسانی جهان هستند.
بر اساس این گزارش، همکاری این دو شرکت با یکدیگر با هدف ارتقاء ایمنی و استاندارهای عملیاتی فرآیند سوخت رسانی را بهبود می بخشد.
این گزارش در ادامه افزود: بندر سنگاپور برنامۀ آزمایشی سوخت رسانی LNG را در سال 2017 میلادی و همزمان با تست سکو برای اعمال فرآیند سوخت رسانی در جهت حرکت این کشور به سمت کشتیرانی پاک آغاز خواهد کرد.
رئیس شرکت انرژی Pavilion در گفتگو با خبرنگاران گفت: فضای عملیاتی در صنعت کشتیرانی به موجب قیمت پایین سوخت شاهد عدم تعادل در این بخش است. بر همین اساس، توسعۀ مرکز سوخت رسانی LNG در سنگاپور گامی رو به جلو خواهد بود که با تبدیل توافق نامه های طولانی مدت به قرارداهای کوتاه مدت و دقیق تعادل را به بازار کشتیرانی بازمیگرداند. خریداران نیز با توجه به مقاصد شناورها، قیمت مناسب و اقتصادی سوخت LNG انعطاف بیشتری برای بهره مندی از آن نشان خواهند داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار