۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

دی پی ورلد ترمینال کانتینری انگلستان را توسعه می دهد

اپراتور دی پی ورلد ترمینال کانتینری بندر Southampton انگلستان را به منظور پذیرش مگا کشتی های کانتینری توسعه خواهد داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۹۰۳۵
دی پی ورلد ترمینال کانتینری انگلستان را توسعه می دهد
به گزارش گروه بین الملل مانا،سیترید نوشت: به منظور به روز کردن تجهیزات کانتینری و امکان پذیرش مگا-کشتی های کانتینری و جرثقیل های از نوع quayside  اپراتور دی پی ورلد مساحت ترمینال کانتینری بندر Southampton انگلستان را 11.2 مترمربع افزایش داد.
این گزارش ادامه داد:کشتی های کانتینری در حال بزرگ شدن هستند و 11.2 متر مربع مساحت اضافه شده امکان پذیرش مگا –کشتی های کانتینری را برای ترمینال کانتینری بندر مذکور فراهم خواهد کرد.
یکی از مقامات اپراتوردی دی پی ورلد در این باره گفت: عملیات بارگیری و تخلیه در ترمینال کانتینری بندر Southampton انگلستان با سرعت بیشتری نسبت به سایر ترمینال های کانتینری این کشور انجام می پذیرد.
اپراتوردی پی ورلد Southamptonبر روی ساخت 17فروند حمل کننده های جدید straddle در کارخانه Kalmar لهستان  نیز سرمایه گذاری کرده است که قراره جایگزین تجهیزات قدیمی شوند.
دو جرثقیل جدید سوپرپاناماکس نیز در سال 2018 به ترمینال کانتینری بندر Southampton تحویل داده خواهد شد.
شایان ذکر است: در حال حاضر،بزرگترین کشتی های کانتینری جهان که به طور منظم در ترمینال کانتینری بندر Southampton پهلو می گیرند شامل MSC Dianaبا ظرفیت 19.462 TEU هستند.
ناگفته نماند،شناورهایی با ظرفیت 21 هزار TEU نیزسفارش داده شده اند که قرار است از  سال 2017  فعالیت در بندرSouthamptonانگلستان را آغاز کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار