۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

کشتی چارتری Costamare در ناوگان هانجین وجود ندارد

شرکت Costamare-یکی از شرکت های پیشگام مالک و ارائه دهنده کشتی های کانتینری چارتری در دنیا و مستقر در آتن - از عدم وجود کشتی چارتری در ناوگان کشتیرانی های هانجین و مرچنت هیوندایی کره جنوبی خبر داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۸۸۹۸
کشتی چارتری  Costamare در ناوگان هانجین وجود ندارد
به گزارش گروه بین الملل مانا، مدیرعامل شرکت Costamare -یکی از شرکت های پیشگام مالک و ارائه دهنده کشتی های کانتینری چارتری در دنیا و مستقر در آتن- با اعلام اینکه کشتی چارتری در ناوگان کشتیرانی های هانجین و مرچنت هیوندایی کره جنوبی خبر داد.
خبر در کنفرانس کشتیرانی در آسیا گفت: فروپاشی هانجین تعجب آور نیست زیرا هر خط کشتیرانی که به طور متوالی متحمل ضرر مالی هنگفتی شود باید صحنه فعالیت را ترک کند.
وی در ادامه افزود:اگرچه ارتباط بین Costamare و کشتیرانی هانجین محدود و ناچیز است اما باید به مشکلات ناشی از عدم توازن بین عرضه و تقاضا اعتراف کرد.
در حالی که برخی از یاردهای کشتی سازی به دلیل شرایط مازاد و میزان پایین سفارشات مجبور به تعطیلی هستند اما یاردهای کشتی سازی هم وجود دارند که به دلیل ترس از بیکارشدن تعداد زیادی نیروی کار به آسانی قادر به تعطیلی نیستند.
ناگفته نماند، شرکت Costamare پنج فروند کشتی سفارشی در حال ساخت با ظرفیت 11.010 TEU در یاردهای کشتی سازی  دارد و در نظر دارد با توجه به شرایط مازاد، نرخ کرایه حمل را تعدیل کند اما از جزئیات این تصمیم خبری هنوز منتشر نشده است.
شرکت مذکور در سه ماه دوم سال جاری میلادی 37 میلیون دلار سود خالص را کسب کرد.
برچسب ها: شرکت Costamare هانجین
ارسال نظرات
آخرین اخبار