۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

رابطه پتروشیمی و بندر در بندر امام نزدیکتر می شود

راهکارهای هم افزایی و تعامل سازنده و مثبت دو منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و بندری در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفت.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۷۱۴
رابطه پتروشیمی و بندر در بندر امام نزدیکتر می شودبه گزارش مانا در دیدار مهندس شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بامدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برتعامل سازنده و مثبت این دو منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و بندری و لزوم افزایش سطح تعاملات و هم افزایی تأکید شد. 
مهندس عبداللهی در این دیدار با اشاره به اهمیت هر دو منطقه ویژه در اقتصاد کشور و سابقه ی تعامل مثبت و سازنده ی بین این دو مجموعه، بررسی راه های تسهیل همکاری ها و تقویت آن را از ضرورت هایی برشمرد که موجب تقویت و توسعه فعالیت ها در این دو منطقه  می شود.
در این نشست راه های تسهیل فرآیند های کاری مرتبط بین این دو منطقه، تبادل تجربیات مدیریتی در زمینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات و ابنیه(PM)، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و مهندسی و عمران نظیر احداث مخازن فرآورده های نفتی و همچنین افزایش همکاری در تأمین زیر ساخت های لازم و منابع انرژی ضـمن بهره گیری از امکانات و ظرفیت های یکدیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
شایان ذکر است منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در استان خوزستان قرار گرفته و هر دو منطقه به عنوان کانون های بزرگ اقتصاد و بازرگانی کشور، با ایجاد زیر ساخت ها و امکانات مساعد، زمینه را برای توسعه ی روزافزون فعالیت بخش خصوصی فراهم ساخته اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار