۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

دی پی ورلد به روسیه آمد

دی پی ورلد -یکی از غول های ترمینال اپراتور بنادر دنیا- برای کشف فرصت های سرمایه گذاری در بنادر، مناطق اقتصادی ویژه و مراکز لجستیکی درون مرزی در بزرگترین کشور دنیا حضور خواهد یافت.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۸۶۷۷
دی پی ورلد به روسیه آمد
به گزارش گروه بین الملل مانا، سیترید نوشت: دی پی ورلد - ترمینال اپراتور جهانی- یک تفاهم نامه را با هلدینگ خصوصی Summa روسیه فعال در بخش لجستیک بندری، مهندسی دریایی، نفت وگاز به امضا رساند .
به موجب این تفاهم نامه توسعه و راه اندازی تکنولوژی های نوین بندری و تحویل کالا در روسیه بر عهده دی پی ورلد خواهد بود.
گسترش همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه APEC و کریدورهای حمل و نقل خاور دور– روسیه شامل بنادر آزاد Vladivostok و Zarubino بخش دیگری از این قرارداد است.
رئیس دی پی ورلد در این باره گفت: از اینکه وارد مذاکراتی با گروه Summa برای بررسی پتانسیل های روسیه شده ایم، احساس خرسندی داریم و چشم اندازهای رشد بلند مدت را در این همکاری می بینیم.
رئیس گروه Summa با اشاره به امضای این یادداشت تفاهم گفت: شراکت با دی پی ورلد برای گسترش مناطق تجاری آزاد در روسیه، کشورهای CIS و فراتر از آن یک فرصت بسیار خوبی است.
ناگفته نماند دی پی ورلد یک شبکه از 77 ترمینال دریایی و درون مرزی را در سرتاسر جهان مدیریت می کند. این پورت‌اپراتور کانتینری که در سال 1999 تاسیس شد از ادغام دو شرکت پورت‌اپراتوری Dubai Ports Authority و Dubai Port International تشکیل یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار