۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

44 شناور هانجین از ورود به بنادر دنیا منع شدند

کشتیرانی هانجین کره جنوبی از منع پهلوگیری 44 فروند شناور این شرکت در بنادر دنیا خبر داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۸۶۳۹
44 شناور هانجین از ورود به بنادر دنیا منع شدندبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از رویترز، یکی از مقامات کشتیرانی هانجین کره جنوبی اعلام کرد: 44 فروند از شناورهایش اجازه پهلوگیری و بارگیری در بنادر سراسر دنیا را ندارند و یک فروند شناورش نیز توقیف شده است.
بعضی از شرکت های کشتیرانی خواستار اقداماتی برای کاهش اختلال و آشفتگی ناشی از توقیف شناورها و یا بسته شدن بنادر به روی کشتیهای هانجین در سراسر دنیا شده اند.
کشتیرانی هانجین کره 98 کشتی کانتینری در اختیار دارد.این شرکت کشتیرانی کره جنوبی با از دست دادن موافقت مالکان کشتی مبنی بر کاهش اجاره شناورها و نیز عدم حمایت بانکها، تصمیم گرفت تا ورشکستگی اش را به صورت علنی اعتراف کند.
به دنبال شرایط وخیم مالی کشتیرانی هانجین، هفته گذشته بانک ها با آشکار ساختن عدم حمایت خود ازهفتمین کشتیرانی کانتینری بزرگ جهان گفتند: طرح سرمایه گذاری در نظر گرفته شده برای رفع پنج میلیارد دلار بدهی هانجین کفایت نمی کند و دیگر حاضر به حمایت از این کشتیرانی نیستند.
یکی از مقامات کشتیرانی هانجین نیز چند روز پیش اعلام کرد: یکی از شناورهای ناوگانش موسوم به Hanjin Rome در بندر سنگاپور از سوی یکی از طلبکاران توقیف و شناور دیگری موسوم به Hanjin Sooho نیز در بندر شانگهای چین ضبط شد.
برچسب ها: هانجین
ارسال نظرات
آخرین اخبار