روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
در سواحل کارون :

بهره برداری از سه پروژه گردشگری آبی بازهم به تاخیر افتاد

بهره برداری از سه پروژه گردشگری آبی در سواحل غربی و شرقی کارون که قرار بود در هفته دولت به بهره برداری برسد باز هم به تاخیر افتاد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۸۶۱۸
بهره برداری از سه پروژه گردشگری آبی بازهم به تاخیر افتاد
به گزارش خبرنگار مانا مسوولان استان خوزستان چندی پیش اعلام کرده بودند این سه پروژه گردشگری آبی که دو سال پیش عملیات اجرایی آن توسط شرکت عمران کارون شروع شده بود در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد، اما این وعده عملی نشد و مردم در حسرت استفاده از این امکانات گردشگری ماندند.
 مدیرعامل شرکت عمران کارون با اشاره به اینکه در حال حاضر احداث این سه پروژه عمرانی مراحل پایانی را می گذرانند خواستار تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل چند درصدی این سه پروژه شد.
وی افزود: بزودی این سه پروژه افتتاح و در اختیار مردم قرار می گیرد.
به گفته مهدی مداری قرار است این سه پروژه گردشگری که با پیگیری عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان شروع شده بود، برای بهره برداری در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.
دکترغلامرضا شریعتی استاندار خوزستان چندی پیش در بازدید از مراحل پایانی احداث این سه پروژه گفته بود در هفته دولت این پروژه ها به بهره برداری می رسد.
شایان ذکر است در حال حاضر چند پروژه گردشگری آبی در خرمشهر، آبادان و کوت عبدالله در سواحل کارون در حال ساخت و همچنین منطقه آزاد اروند نیز به تازگی اعلام کرده مایل به سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری آبی در سواحل اروند، بهمنشیرو کارون است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار