۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
افتتاح زیرساختهای گردشگری در سواحل چالوس و نوشهر؛

نخستین هتل دریایی شمال کشور به زودی افتتاح می شود

همزمان با هفته دولت و از سوی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، زیرساختهای گردشگری در سواحل نوشهر و چالوس به بهره برداری خواهد رسید.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۸۳۷۸
نخستین هتل دریایی شمال کشور به زودی افتتاح می شود
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 11 پروژه مرتبط با گردشگری در استان مازندران به بهره برداری خواهند رسید. 
دلاور بزرگ نیا ادامه داد: برخی از این پروژه ها در بخش زیرساختهای گردشگری شامل ایجاد زیرساختهای گردشگری در سواحل نوشهر و چالوس است.
این مقام مسئول در استان مازندران در ادامه سخنان خود یادآور شد: همچنین در این ایام، مجتمع های گردشگری بین راهی در کندوان، هزار چم، لاریجان و کجور با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 450 میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.
وی خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در استان مازندران طی هفته دولت، افتتاح فاز نخست هتل و کلبه های جنگلی جوارم در سواد کوه است.
به گفته بزرگ نیا، این مجموع شامل 98 مجموعه اقامتی جنگلی است که با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در حال ساخت و ضمن اجرای آن امکان اشتغالزایی برای 37 نفر ایجاد می شود.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران عنوان کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته دولت طرح توسعه مجتمع تفریحی – اقامتی دشت نور واقع در شهرستان ساحلی نور به بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان داشت: این مجموع منحصربه فرد از جذابیت زیاید برای گردشگران برخوردار است و در ایام هفته دولت عملیات احداث هتل آپارتمان و رستوران در آن آغاز خواهد شد.                                                 
وی همچنین از افتتاح پروژه تفریحی پردیس بابل به عنوان یکی دیگر از پروژه های گردشگری قابل افتتاح استان مازندران در ایام هفته دولت نام برد و اظهار داشت: این مجموعه تفریحی با هزینه ای بالغ بر 34 میلیارد تومان افتتاح می شود.
بزرگ نیا خاطرنشان کرد: همچنین قرار است مجتمع آموزشی و رفاهی کیش مهر در این ایام در فریدون کنار آغاز به کار کند.
این مقام مسئول در استان مازندران یادآور شد: افتتاح هتل آپارتمان رویای شیرین در شهرستان ساحلی رامسر به وسعت هزار مترمربع در چهار طبقه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.                                     
وی اذعان داشت: به منظور ساخت این هتل آپارتمان 25 میلیارد ریال اعتبار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است که افتتاح آن ظرفیت اقامتی در شهرستان توریستی رامسر را افزایش خواهد داد.
هتل دریایی کاسپین به زودی در نوشهر افتتاح می شود
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساخت هتل دریایی نوشهر عنوان کرد: قصد داشتیم این پروژه را نیز در هفته دولت به بهره برداری برسانیم اما سرمایه گذار تمایل داشت با تجهیز کامل هتل این امر محقق شود.
وی با بیان اینکه این هتل دریایی با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا و توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با تجربه در هتل سازی احداث شده است، بیان کرد: تجهیزات هتل به اعتباری در حدود هفت میلیارد تومان نیاز دارد که پس از تامین آن و خرید تجهیزات لازم هتل به بهره برداری خواهد رسید.
بزرگ نیا گفت: پیش بینی می شود ظرف چند ماه آینده شاهد بهره برداری از نخستین هتل دریایی شمال کشور در نوشهر باشیم.
وی یادآور شد: سرمایه گذار هتل دریایی کاسپین قصد دارد سایر خدمات گردشگری دریایی نظیر اسکله تفریحی، ورزش های آبی و نیز شناورهای تفریحی را در آینده به خدمات این هتل اضافه کند.
به گفته مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، ساخت هتل دریایی کاسپین در مجموع با 70 میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.
برچسب ها: هتل دریایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار