۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
تا پایان سپتامبر سال جاری:

400 نفر در کشتیرانی مرسک دانمارک تعدیل می شوند

کشتیرانی مرسک دانمارک تعدیل 400 نیروی کار این شرکت در بخش فراساحلی تا پایان ستامبر سال جاری میلادی را در دستور کار قرار داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۸۳۳۱
400 نفر در کشتیرانی مرسک دانمارک تعدیل می شوند
به گزارش گروه بین الملل مانا سیترید به نقل از یکی از مقام آگاه در کشتیرانی مرسک نوشت: کشتیرانی مرسک دانمارک تعداد 400 نیرو ازمجموع 1450 نیروی کار مشغول در بخش فراساحلی را تا پایان ستامبر سال جاری میلادی تعدیل خواهد کرد.
گروه کشتیرانی AP Moller مرسک همچنین در نظر دارد تعداد 20 فروند از کشتی های ناوگانش را طی مدت 18ماه از طریق اوراق گذاری یا فروش، کاهش دهد.
مدیرعامل خدمات و عرضه کشتیرانی مرسک دراین خصوص گفت: ما با شرایط بی سابقه بازار رو به رو هستیم و با کمال تاسف مجبوریم تعداد خدمه و کارکنان را با شرایط حال تطبیق دهیم، این تصمیم یک گام ضروری برای حفاظت از آینده این شرکت قلمداد می شود.
"Jørn Madsen " در ادامه افزود: یکی از اهداف اولیه کشتیرانی مرسک تلاش برای برگرداندن توازن عرضه و تقاضا به بازارعرضه فراساحلی است.
این گزارش ادامه داد:تعداد 1450 نفر در بخش فراساحلی و 260 نفر در بخش ساحلی مشغول به کاراند که بر اساس بیانیه جدید با تعدیل 400 نفر ازهمه ملیت ها تا آخرستامبر سال جاری میلادی، مرسک دانمارک شاهد کاهش 27 درصدی نیروی کار فراساحلی خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار