۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

کاهش صید در بوشهر/صیادان 709 تن میگو صید کردند

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: صیادان این استان در 22 روز گذشته 709 تن میگو در آب‌های این استان صید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 17.5 درصد کاهش دارد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۸۲۵۲
کاهش صید در بوشهر/صیادان 709 تن میگو صید کردند
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهرعباس آهنگر مقدم از مشارکت 965 شناور در صید میگو خبرداد و اظهار داشت: مجوز صید میگو برای 479 لنج و 486 قایق از شش مرداد ماه در استان بوشهر صادر شده که هشت هزار صیاد در این عرصه فعالیت می‌کنند.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با بیان اینکه از زمان اعلام صید در آب‌های استان بوشهر 709 تن میگو صید شده افزود: این میزان صید در مدت 22 روز گذشته صید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 17.5 درصدی دارد.
وی با بیان اینکه صیادان استان بوشهر در سال گذشته در 22 روز نخست صید 860 تن میگو صید کردند گفت: امسال در 22 روز نخست صید 151 تن نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد.
آهنگر مقدم با بیان اینکه زمان ممنوعیت صید میگو را پژوهشکده میگو تعیین می‌کند افزود: از میگوهای صید شده 83 درصد آن ببری سبز و 17 درصد سفید سرتیز است.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با بیان اینکه بیشترین صید میگو در بنادر شهرستان بوشهر تخلیه شده است گفت: در 22 روز گذشته بیشترین میگوهای صید شده به میزان 53.8 درصد در بنادر صیادی شهرستان بوشهر تخلیه شده است.
برچسب ها: صید میگو بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار