۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

دی پی ورلد به کانادا رفت

ترمینال اپراتور دی پی ورلد یک قرارداد بلند مدت برای گسترش و فعالیت در ترمینال کانتینری چند منظوره Rodney در بندرSaint John کانادا امضا کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۷۹۰۹
دی پی ورلد به کانادا رفتبه گزارش گروه بین الملل مانا بر اساس توافق بلند مدت صورت گرفته بین دی پی ورلد و مقامات بندر Saint John کانادا، طرح توسعه و گسترش و همچنین فعالیت در ترمینال کانتینری چند منظوره این بندر که انتظار می رود تا سال 2021 تکمیل شود، کلید خورد.
ترمینال کانتینری Rodney یک ترمینال چند منظوره است که مدیریت ترافیک کانتینری در بندرSaint John را بر عهده دارد.
سلطان احمد بین سلیمان رئیس دی پی ورلد با اشاره به امضای این قرارداد گفت: ما از اینکه حضورمان را در کانادا گسترش بدهیم احساس رضایت و خرسندی داریم.
وی در ادامه افزود: ما دورنمای خوبی را برای بندر Saint John کانادا متصور هستیم و برای توسعه و گسترش بندر مذکور آمادگی کامل را داریم.
مدیر عامل بندر Saint John در این خصوص اظهار داشت: ما به دی پی ورلد به عنوان اپراتور جدید ترمینال کانتینری Rodney خوش آمد می گوییم و بر این باوریم که عمل به تعهدات عامل اصلی در موفقیت یک پروژه بلند مدت به شمار می آید.
ناگفته نماند، دی پی ورلد یک سرمایه گذار اصلی در کانادا با فعالیت در ترمینال CENTERM در ونکوور، ترمینال Fairview در Prince Rupert وترمینال Duke Point در Nanaimo، محسوب می شود.
برچسب ها: دی پی ورلد
ارسال نظرات
آخرین اخبار