۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

تعمیرات اساسی جک‌آپ پاسارگاد 100در ایزوایکو+عکس

شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) موفق به دریافت پنجمین سفارش خود برای تعمیرات دوره‌ای یک سکوی حفاری(جک‌آپ) شد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۷۷۱۴
تعمیرات اساسی جک‌آپ پاسارگاد 100در ایزوایکو+عکسقائم‌ مقام شرکت بحرگسترش هرمز در این ارتباط به خبرنگار مانا گفت: طی چند روز گذشته سکوی حفاری پاسارگاد 100 متعلق به شرکت حفاری استوان کیش برای انجام تعمیرات دوره‌ای وارد این شرکت شده است.
مهدی رمضان‌پور با اشاره به اینکه این پنجمین سکوی حفاری است که برای تعمیرات وارد این شرکت می‌شود، افزود: بدنبال جلب اعتماد شرکت‌های داخلی و انجام به موقع و با کیفیت سفارش‌هایی در این حوزه، این سکو با میل و رغبت تمام وارد این شرکت شده است.
قائم‌مقام شرکت بحرگسترش هرمز خاطرنشان کرد: ورود این سکو یک دستاورد مهم و افتخار برای شرکت بحرگسترش هرمز و مجموعه ایزوایکو است، زیرا موفق به جلب نظر مجموعه‌های داخلی شده‌ایم.
رمضان‌پور تصریح کرد: ازاوایل هفته جاری نیز بازرسی‌های لازم به منظور برآورد اقدامات مورد نیاز در ارتباط با سکوی حفاری پاسارگاد 100 شروع شده و حدود یک هفته به طول می‌انجامد.
وی در عین حال با بیان اینکه این تعمیرات شامل تمامی بخش‌ها می‌شود و میزان آن به میزان نگهداری و شرایط منطقه فعالیت بستگی دارد، گفت: با این وجود، برآورد اولیه ما این است که تعمیرات این سکو حدود یک و نیم میلیون دلار هزینه نیاز داشته باشد.
قائم مقام شرکت بحر گسترش هرمز ادامه داد: انجام پروژه‌های اینچنینی با استفاده از توان داخلی، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، موجب رونق اشتغال نیز می‌شود.
شرکت بحرگسترش هرمز از شرکت‌های تابعه مجموعه هلدینگ ایزوایکو است.
 
 
برچسب ها: ایزوایکو جک‌ آپ
ارسال نظرات
آخرین اخبار