روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

شرکت نایرو آلمان برنده مناقصات بین المللی در چابهار شد

مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر ودریانوردی کشور از اختصاص هشت دستگاه مکنده غلات به ارزش تقریبی 17 میلیون یورو به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۷۷۰۲
شرکت نایرو آلمان برنده مناقصات بین المللی در چابهار شد
به گزارش مانا عباس احمدزاده از خرید هشت دستگاه مکنده غلات به ارزش تقریبی 17 میلیون یورو در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد و گفت: خرید و اختصاص این مکنده ها در راستای تجهیز توسعه بندر شهید بهشتی چابهار است. 
وی افزود: پس از برگزاری مناقصه بین المللی، بین شرکتهای نایرو از کشور آلمان، ویگان از بلژیک و بوهلر از آلمان سه شرکت پیشنهادات خود را به کمیته فنی و بازرگانی ارایه و پس از بررسی های کارشناسی شرکت نایرو از کشور آلمان با بالاترین امتیاز فنی برنده مناقصات شد و امروز مراحل انعقاد قرارداد آن در حال اجراست . 
مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به قدرت تخلیه 600 تن در ساعت هر دستگاه مکنده اظهار داشت: این هشت دستگاه مکنده هر کدام قدرت تخلیه 600 تن در ساعت را دارند و برای کشتی هایی با سایز 80هزار تا 150هزارتنی طراحی شده است . 
وی با اشاره به تامین اعتبار و گشایش ال سی تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی در تامین اعتبار و گشایش ال سی وجود ندارد و گشایش ال سی در یکی از بانکهای آلمان انجام خواهد شد. 
احمد زاده در پایان افزود: خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به بندر چابهار نگاه ویژه ای دارد به همین منظور برای راه اندازی ترمینال مسافربری دریایی خرید سه دستگاه ایکس ری به ارزش 300 هزار یورو قطعی شده و در اواسط هفته جاری جهت بارگیری به بندر چابهار انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار