۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

تقدیر از کشتیرانی والفجر در کسب رضایت مشتری

کشتیرانی والفجر در دومین همایش سراسری کیفیت، از نظر ارائه کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در بخش مسافربری دریایی مورد تقدیر قرار گرفت.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۶۷۶۴۵
تقدیر از کشتیرانی والفجر در کسب رضایت مشتری
به گزارش خبرنگار مانا دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایت مندی مشتری و با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان های دولتی و خصوصی ، مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت ، سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان ملی بهره وری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد .
کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور ، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده کردن انتظارات مشتری ، بررسی پیش نویس قانون سازمان ملی استاندارد ایران با رویکرد نوین استاندارد سازی ، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات ، جایگاه کیفیت در برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور ، چالش های محصولات ایرانی برای حضور در بازار های جهانی ، مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان استاندارد و کیفیت از جمله مهمترین محورهای این همایش بود.
در این همایش دکتر توفیق معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت، دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، دکتر سلطانی نایب‌رییس اتاق بازرگانی و صنایع معادن، دکتر جهانبخش سنجابی رئیس پژوهشگاه استاندارد به تبیین بخش های مختلف کیفیت پرداخته و راهکار هایی برای بهبود کیفیت کالا و خدمات ایرانی ارائه کردند.
شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این همایش از کاپیتان منصور اسلامی مدیر عامل شرکت کشتیرانی والفجر با اهداء تندیس تقدیر شد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار