۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

قرارداد ادغام هاپاگ لوید و UASC امضاء شد

کشتیرانی کانتینری هاپاگ-لوید آلمان،توافق ادغام را با شرکت UASC امارات متحده عربی به امضا رساند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۷۶۰۰
قرارداد ادغام هاپاگ لوید و UASC امضاء شد به گزارش گروه بین الملل مانا،یکی از مقامات کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان با اشاره به امضای این قرارداد گفت:در حال حاضر ناوگان هاپاگ لوید 37 شناور را در اختیار دارد که قادر هست سالانه در حدود 1.6 میلیون TEUکانتینر را جابجا کند وپیش بینی می شود شرکت جدید هاپاگ لوید- UASC ظرفیت جابجایی 10 میلیون TEUو در آمد سالانه 12 میلیارد دلار را داشته باشد.
بر اساس این گزارش، سهام داران اصلی کشتیرانی UASC امارات متحده عربی-Qatar holding و صندوق سرمایه گذاری عمومی پادشاه عربستان سعودی به ترتیب صاحب 14 و 10 درصد از شرکت جدید هاپاگ لوید- UASCخواهند بود.
"Jorn Hinge"رئیس کشتیرانی UASC امارات متحده عربی در این خصوص گفت: به دنبال ادغام مذکوروارد مرحله جدیدی از رشد تجارت کانتینری UASC خواهیم شد.
این گزارش ادامه داد: شرکت جدید بخشی از ائتلاف شش کشتیرانی دنیا موسوم به THE (هانجین کره، هاپاگ لوید آلمان ، NYK ، MOL و k Line ژاپن و Yang Ming تایوان) است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، فعالیتش را از آوریل 2017از سر خواهد گرفت.
شایان ذکر است کشتیرانی کانتینری هاپاگ-لوید آلمان و UASC امارات متحده عربی به طور جداگانه تا زمانی که مراحل قانونی ادغام انجام گیرد، به فعالیتشان ادامه خواهند داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار