۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

کشتیرانی K Line ژاپن ناوگانش را اتقاء می دهد

کشتیرانی K Lineژاپن سه فروند نفتکش غول پیکر نسل جدید و دو فروند تانکر افراماکس سفارش داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۶۳۵۹
کشتیرانی K Line ژاپن ناوگانش را اتقاء می دهدبه گزارش گروه بین الملل مانا در راستای اجرای بخشی از طرح مدیریت خط کشتیرانی وارتقای ناوگان، کشتیرانی K Lineژاپن سه فروند نفتکش غول پیکر نسل جدید و دوفروند تانکر افراماکس سفارش داد.
یکی از مقامات کشتیرانی K Lineژاپن با اعلام این خبر گفت: دو فروند نفتکش غول پیکر با ظرفیت 311.360 dwt دریارد کشتی سازی Kawasaki Heavy Industries ژاپن سفارش داده شده اند که قرار است در سالهای 2007 و 2008 تحویل داده شوند.
یک فروند دیگراز نفتکش های غول پیکر با ظرفیت 310.300 dwt در یارد کشتی سازی Namura ژاپن ساخته و درسال 2018 تحویل داده می شوند.
ناگفته نماند، دو فروند تانکر افراماکس سفارش داده شده نیز در سالهای 2007 و 2008 تحویل داده خواهند شد.
لازم به ذکر است: طرح مذکوراجرای اصلاحات ساختاری بخش فله خشک وهم چنین توسعه فعالیت هایی که تولید کننده درآمد ثابت هستند مانند:شناورهای خودروبر،فله بر گاز طبیعی مایع، نفتکش و فله برخشک را در برمی گیرد.
رئیس کشتیرانی K Lineژاپن با اعلام خبرسرمایه گذاری استراتژیکی برای رشد و توسعه این کشتیرانی اظهار داشت: افزایش پایداری ورقابت پذیری از اولویت های طرح مدیریت خط کشتیرانی وارتقای ناوگان در نظر گرفته می شوند که در حیطه زمانی سالهای 2015 تا 2019 به شکل اجرایی درمی آیند.
برچسب ها: کشتیرانی ژاپن
ارسال نظرات
آخرین اخبار