۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

گسترش خطوط کشتیرانی مرچنت هیوندایی به خاورمیانه

کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی در نظر دارد در راستای کسب سهام بیشتر بازار،خط سرویس دهی اش را تا خاورمیانه گسترش دهد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۶۲۵۹
گسترش خطوط کشتیرانی مرچنت هیوندایی به خاورمیانه به گزارش گروه بین الملل مانا، کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی که در حال مذاکره برای ملحق شدن به ائتلاف موسوم به 2M است، در نظر دارد به منظور افزایش سهام بازار از هشت درصد موجود به 13 درصد درآینده ای نزدیک،خط سرویس دهی اش را تا خاورمیانه گسترش دهد.
این گزارش ادامه داد: مرچنت هیوندایی قصد دارد تا خط سرویس دهی موسوم به KME را به خاور میانه گسترش دهد.
با راه انداری این خط سرویس دهی به خاورمیانه که از هفتم جولای ماه جاری فعالیتش را آغازمی کند، زمان تحویل کارگوها تسریع خواهد یافت ودو روز زودتر از گذشته در اختیار مشتری قرار می گیرد.
از طرف دیگر، مرچنت هیوندایی تعداد پهلوگیری هایش را در بندرعباس ایران و جبل علی امارات متحده عربی که از بنادر اصلی منطقه به شمارمی آیند، از یک بار درهفته به دو بار در هفته افزایش خواهد داد.
یکی از مقامات مرچنت هیوندایی با اشاره به گسترش خدمات سرویس دهی به خاورمیانه گفت: ما حضور خود در بازارهای خاورمیانه را توسعه خواهیم داد.
کشتی های خط سرویس دهی KME در بنادر Gwangyang-Busan( کره)-Ningbo-Yantian(چین)-Hong Kong-Port Klang(مالزی)-جبل علی-Abu Dhabi(امارات متحده عربی)-بندر عباس (ایران)-کراچی (پاکستان)-سنگاپور-هنگ کنگ ،پهلو خواهد گرفت.
ناگفته نماند،مرچنت هیوندایی کره جنوبی با اعلام خبر انجام مذاکراتی برای ملحق شدن به ائتلاف موسوم بهM2 با دو کشتیرانی برتر دنیا-مرسک دانمارک و MSCسوئیس –صنعت کشتیرانی را شگفت زده کرد.
برچسب ها: مرچنت هیوندایی
ارسال نظرات

نظرات کاربران

روزبه Iran (Islamic Republic of) ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
0
0
با سلام. نام "هیوندای مرچنت مارین" صحیح است نه "مرچنت هیوندایی".
با سلام
مرچنت هیوندایی
آخرین اخبار