۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

بازگشت شناورهای چارتر به کشتیرانی هانجین کره

در راستای تلاش برای بهبود شرایط، کشتیرانی هانجین کره جنوبی در نظر دارد تعداد 38 فروند شناور چارتر را همزمان با پایان یافتن زمان قراردادشان،به ناوگانش بازگرداند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۶۱۲۲
بازگشت شناورهای چارتر به کشتیرانی هانجین کره
به گزارش گروه بین الملل مانا، یکی از مقامات رسمی کشتیرانی هانجین با اعلام این خبر و بدون اشاره به جزئیات طرح گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته 20 فروند کشتی کانتینری و 18 فروند فله بر تا پایان سال 2017 به ناوگان این کشتیرانی بازگردانده خواهند شد.
وی در ادامه با اشاره به تزریق مالی به ترمینال کانتینری لانگ بیچ به عنوان یکی دیگر از اقدامات پیش روی هانجین، خاطر نشان ساخت: ما در حال مذاکره با بانکهاهستیم اما هیچ برنامه زمانی دقیقی تاکنون در نظرگرفته نشده است.
ناگفته نماند، ترمینال کانتینری لانگ بیچ Pier T جابجایی بیش از سه میلیون TEU را درسال به عهده دارد و با داشتن اسکله ای طویل، قادر به پذیرش کشتی هایی با ظرفیت بیش از10 هزار TEU نیز است.
این گزارش ادامه داد: بر اساس آمارمنتشر شده، ناوگان کشتیرانی هانجین با در اختیار داشتن 100 فروند کشتی کانتینری، بزرگترین کشتیرانی کانتینری کره جنوبی محسوب می شود که از این تعداد،37 فروند ملکی و 63 فروند چارترهستند.
ناوگان کشتیرانی هانجین کره جنوبی صاحب 151 فله بر نیز است که از این تعداد 91 فروند چارتر و 60 فروند ملکی هستند.
لازم به ذکر است، اخیرا کشتیرانی هانجین از طرح فروش سهامش به سه شرکت وابسته اش در چین خبر داده بود که در صورت اجرایی شدن 18 میلیون دلار عاید این شرکت خواهد شد.
مذاکرات جدی برای کاهش 20 تا 30 درصدی نرخ اجاره کشتی های چارتر با مالکان کشتی از جمله اقدامات دیگر کشتیرانی هانجین در راستای اقدامات بازسازی و بهبود شرایط کشتیرانی هانجین می توان ذکر کرد.
برچسب ها: هانجین
ارسال نظرات
آخرین اخبار