روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

مشکلات ملوانان هندی در بوشهر بررسی شد

مشکلات خدمه و ملوانان هندی بر روی شناورهای ایرانی با حضور دبیر مشترک و مدیرکل امور مهاجرین وزارت امور خارجه هندوستان دربندر بوشهر بررسی شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۵۹۸۷
مشکلات ملوانان هندی در بوشهر بررسی شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد قاسمی در این باره اظهار داشت:" ام سی لوتر" Mr.M.C.Luther دبیر مشترک و مدیرکل امور مهاجرین وزارت امور خارجه هندوستان به همراه هیئتی به منظور بررسی مسایل ومشکلات خدمه هندی شاغل در شناورهای ایرانی در بندر بوشهر حضور یافتند.
وی افزود: این حضور که در انتها به برگزاری جلسه سه ساعته با هیئت هندی انجامید، ضمن ارائه عملکرد کمیته رسیدگی به شکایات خدمه خارجی شناورها توسط این اداره کل ، گزارش مفصلی از نحوه رسیدگی به مشکلات خدمه خارجی شناورها ارائه شد و مشکلات خدمه هندی شناور های ایرانی مستقر در بندر بوشهر به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان جلسه " ام سی لوتر" دبیر مشترک و مدیرکل امور مهاجرین وزارت امور خارجه هندوستان و هیئت همراه ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص رسیدگی به امور خدمه های شاغل غیر ایرانی بر روی شناورهای مستقر در این بندر، وجود سازوکارهای مناسب جهت رسیدگی به مشکلات دریانوردان خارجی در بندر بوشهر، نشان از توجه این بندر به اهمیت نقش دریانوردان در حفظ ایمنی و امنیت دریایی و توسعه روابط تجاری دو کشور دانست.
این جلسه با حضور روسای امور دریایی، روابط عمومی ، بازرسی وکنترل شناورها، معاون قضایی گارد وانتظامات ،دبیر کمیته رسیدگی به شکایات خدمه خارجی شناورها، کارشناس مسؤل عملیات دریایی و کارشناس مسئول ISPS اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، برگزار شد.

برچسب ها: ملوان هند
ارسال نظرات
آخرین اخبار