روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان:

عملیات لایروبی در بنادر شمالی کشور آغاز شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از شروع عملیات راهبری، تعمیر و نگهداری لایروبی بنادر شمالی کشور خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۹۴۰
عملیات لایروبی در بنادر شمالی کشور آغاز شد
مهندس حسین چراغی، درگفتگو با خبرنگار مانا از انعقاد قرارداد و شروع عملیات راهبری، تعمیر و نگهداری لایروبی بنادر شمالی ازجمله لایروب های استراتژیک یاسین، شهید رشیدی، ارس و خزر از تاریخ 95/3/1 به مدت پنج سال و به مرکزیت بندر انزلی با شرکت خط دریا بندر خبر داد.
وی با اشاره به برون سپاری مجموعه ای دیگراز وظایف سازمان بنادر و دریانوردی افزود: براساس این قرارداد، شناورها و تجهیزات لایروبی در قالب اجاره بلند مدت و به منظور انجام لایروبی، نگهداری به منظور تامین ایمنی آبراه ها و تردد ایمن کشتی ها و شناورها، به این شرکت واگذار شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان حوزه فعالیت این قرارداد تصریح کرد: حوزه فعالیت لایروبی این قرارداد، بنادر استانهای گیلان و مازندران با استفاده از تجهیزات پیشرفته استراتژیک لایروبی است.
چراغی با اشاره به مزایای روش جدید واگذاری عملیات لایروبی در بنادر کشور خاطر نشان کرد: از مزایای روش جدید واگذاری عملیات لایروبی در بنادرکشور، رقابتی کردن عملیات لایروبی در بنادرجنوب و شمال است که این امر با سیاست گذاری های مدیرعامل ومعاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار