۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

مجوز بهره برداری از اسکله های ماهشهر صادر شد

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از صدور مجوز بهره برداری از شش پست اسکله بندر صادراتی ماهشهر توسط سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۶۷۰
مجوز بهره برداری از اسکله های ماهشهر صادر شد
به گزارش مانا مهندس آیت اله رضا زاده در این باره گفت: در پی رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره برداری بر سازه ها و تأسیسات ساحلی، اخذ استعلامات لازم و براساس قوانین و مقررات جاری، مجوز بهره برداری از شش اسکله دلفین با کاربری صادرات نفتی جهت شرکت پالایش نفت آبادان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.
وی با اشاره به بند 22 ماده سه فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره برداری از سازه های ساحلی و دریایی تأکید می کند، اظهار داشت: این مجوز براساس اعمال حاکمیت دریایی صادر شده، همه فعالان اقتصادی در حوزه ی سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوزهای قانونی قبل از هر گونه فعالیت است.
معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ادامه داد: ارگان ها و مراجع قانونی تنها می توانند به پروژه ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز کرده اند، با ارائه تسهیلات از این مزیت برخوردار شوند.
یادآور می شود انجام هر گونه فعالیت در سواحل و دریا، باید با اخذ مجوزهای لازم از سازمان بنادر و دریانوردی باشد.
برچسب ها: ماهشهر صادرات
ارسال نظرات
آخرین اخبار