۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

انتقال تکنولوژی هدف موسسه رده بندی آسیا است

مدیر عامل جدید موسسه رده بندی آسیا گفت: از مهم ترین برنامه های این موسسه ارتقای دانش فنی کارشناسان و انتقال تکنولوژی است.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۶۴۲
انتقال تکنولوژی هدف موسسه رده بندی آسیا است
خشایار حشتمی درگفتگو با خبرنگار مانا گفت: هدف تمام موسسات رده بندی ارتقای ایمنی، حفاظت از محیط زیست دریایی و حفظ دارایی های کارفرمایان خود است بنابراین موسسه رده بندی آسیا نیز سعی خواهد کرد همانند سابق با بکارگیری متد جدید و رویکردی پیشرفته تر این مسیر را ادامه دهد.
وی افزود: با لغو تحریم ها باب تازه ای در زمینه مبادلات بین المللی و حضور در جامعه فنی بین المللی گشوده شده است.
مدیر عامل موسسه رده بندی آسیا با اشاره به انعقاد قراردادهای همکاری موسسه رده بندی آسیا با موسسات رده بندی اروپایی خاطر نشان کرد: بعد از لغو تحریم ها و با بهره گیری از فضای مثبت و توان داخلی ایجاد شده، مؤسسه رده بندی آسیا نیز توانست با مؤسسات رده بندی اروپایی بسیار معتبری چون مؤسسات رده بندی آلمان، نروژ، فرانسه و ایتالیا قراردادهای همکاری متقابل منعقد کند.
حشمتی با اشاره به برنامه های آینده موسسه رده بندی آسیا عنوان کرد: از مهم ترین برنامه های این موسسه استفاده از قراردادهای بین المللی در جهت پیشرفت و ارتقای دانش فنی کارشناسان خود و انتقال تکنولوژی است. همچنین ارتقاء سیستم کیفی موسسه منطبق با موسسه بین المللی آیاکس بخشی ازمفاد این قراردادها است.
وی در این باره اظهار داشت: موسسه رده بندی آسیا با موسساتی قرارداد منعقد کرده است که در سطح جهانی بسیار مطرح هستند و از لحاظ اعتبار، کیفیت و حجم کاری جزء رتبه های نخست جهان به شمار می روند. بنابراین یکی از اهداف اصلی موسسه رده بندی آسیا، ارتقای سیستم کیفی است تا بتواند در آینده بسیار نزدیک یکی از اعضای انجمن بین المللی مؤسسات رده بندی (IACS) شود.
شایان ذکر است خشایار حشمتی که به عنوان مدیرعامل جدید رده بندی آسیا منصوب شده است دارای 12 سال سابقه کار در زمینه دریایی و صنعتی بوده و پیش از این به مدت هفت سال با سمت های "مدیر واحد صنعتی و ارزیابی انطباق" و "معاون صنعتی و فراساحل" در موسسه رده بندی آسیا فعالیت کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار