هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
امروز؛

اسکله مسافری بندر درگهان به بهره‌برداری می‌ رسد

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از راه‌اندازی بندر مسافری درگهان و انتقال مسافران در مسیر این شهر تجاری و بندرعباس خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۵۶۳۲
اسکله مسافری بندر درگهان به بهره‌برداری می‌ رسدبه گزارش مانا، هرمز امیری در این ارتباط گفت: راه‌اندازی بندر مسافری شهر درگهان پس از افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و ایجاد 9 کمپ پارک در نقاط مختلف جزیره قشم، سومین طرحی است که به دستور رئیس جمهور در سفر فروردین‌ماه سال 94 به جزیره قشم به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: خوشحالیم که این امر مهم اقتصادی در نخستین روز از ماه مبارک رمضان(سه شنبه) با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم، مسئولان و معتمدان و بازاریان شهر درگهان افتتاح می‌شود.
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه بسیاری از مسافران جزیره قشم با هدف خرید محصولات تجاری از شهر درگهان به این جزیره سفر می‌کنند، گفت: خریداران محصولات تجاری از شهر درگهان با راه‌اندازی این اسکله به طور مستقیم از طریق اسکله شهید حقانی بندرعباس در مدت 60 تا 70 دقیقه سفر دریایی وارد این اسکله در شهر درگهان می‌شوند.
به گفته وی، این اقدام نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی بین شهرهای قشم و درگهان خواهد داشت.
بنا به این گزارش، مراسم افتتاح بندر مسافری شهر درگهان همزمان امروز با اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان استانی، معتمدان و مردم و کسبه شهر درگهان برگزار می‌شود.
برچسب ها: درگهان
ارسال نظرات
آخرین اخبار