۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

عملکرد مناطق آزاد ارتقا یابد

نماینده مردم تفت و میبد در دوره دهم مجلس شورای اسلامی،گفت: برای ارتقای عملکرد مناطق آزاد تجاری و صنعتی باید زیرساخت های مناطق آزاد تقویت شود.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۴۹۱
عملکرد مناطق آزاد ارتقا یابد به گزارش مانا کمال دهقانی فیروزآبادی با اشاره به راهکارهای توسعه مناطق آزاد تجاری و صنعتی گفت: باید پذیرفت عملکرد مناطق آزاد تجاری و صنعتی باید ارتقا یابد.
نماینده مردم تفت و میبد در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از کارکردهای مناطق آزاد تجاری و صنعتی جذب سرمایه گذار خارجی است.
وی افزود: مناطق آزاد تجاری و صنعتی دارای قوانین خاصی است که ظرفیت های مناسبی را برای توسعه فراهم می کند.
فیروزآبادی با تاکید بر نحو حضور سرمایه گذاران خارجی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران خارجی می توانند در مناطق آزاد تجاری و صنعتی  در زمینه های تولید و صنعت شرکتهایی ثبت کنند و نباید فراموش کرد برای ارتقای عملکرد مناطق آزاد تجاری و صنعتی باید زیرساخت ها در این مناطق تقویت شود.
دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه دولت باید حمایت های لازم را برای تامین هزینه تقویت مناطق آزادتجاری و صنعتی انجام دهد، اظهار داشت: البته دولت می تواند مدیریت هزینه ای را در اختیار مدیران این بخش قرار دهد تا از درآمدهای حاصل دراین مناطق، هزینه های مذکور تامین شود.
نماینده مردم تفت و میبد در دوره دهم مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: باید از ظرفیت های سرمایه گذاران خارجی بطور مستقیم یا با مشارکت بخش خصوصی استفاده شود تا زمینه ارتقای عملکرد مناطق آزاد تجاری و صنعتی فراهم شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار