۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
دردومین جلسه کمیته جامعه بندری عنوان شد:

روان سازی ورود و خروج کالا در بندر امیر آباد

مدیر کل اداره بندر امیرآباد گفت: عدم حمل یکسره کالا، از مسائل مهم و جدی در حوزه حمل و نقل بندر امیرآباد است.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۴۵۲
 روان سازی ورود و خروج کالا در بندر امیر آباد  به گزارش مانا دومین جلسه کمیته جامعه بندری در سال جاری با حضور نمایندگان ادارات گمرک، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، اپراتورهای فعال در بندر و صاحبان کالا در بندر امیرآباد برگزار شد.
مهندس علی خدمتگزار در این جلسه با بیان اینکه هدف این کمیته تسهیل و روان سازی ورود و خروج کالا، برای جذب سرمایه گذار و صاحبان کالا در این بندر است گفت: می توان با همکاری ارگانهای مربوطه شاهد تحقق هر چه سریعتر این مهم باشیم.
مدیر کل اداره بندر امیرآباد با اشاره به وجود مشکلات برون سازمانی برای ورود و خروج کالا، از بندر امیرآباد به عنوان محور بنادر حاشیه دریای خزر در سیاست گذاری های سازمان بنادرودریانوردی نام برد و نگاه ویژه مسئولین استانی را برای رفع موانع و مسائل پیرامون بندر خواستار شد.
وی ایجاد اشتغال برای جوانان را یکی از دغدغه های مهم مجموعه مدیریتی بندرامیرآباد عنوان و خاطرنشان کرد: برای محقق شدن آن، نیاز به جذب سرمایه گذار بیشتر و افزایش ترافیک بندری از طریق بخش خصوصی هستیم.
مدیر بندر امیرآباد در بخش دیگری از سخنان خود، به ارائه آماری از واردات غلات به بنادر شمالی در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: عدم حمل یکسره کالا، یکی ازمسائل مهم و جدی، در حوزه حمل و نقل بندر امیرآباد است.
این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه تمامی تلاش مسئولین، برای حل مسائل و مشکلات باید براساس قانون باشد بر همکاری بیشتر مسئولین ارگانهای مستقر در بندر امیرآباد برای روان سازی و تسهیل ورودوخروج کالا تأکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار