۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

سواحل خلیج فارسِ استان بوشهر تا دوشنبه مواج

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس که از دیروز به علت وزش باد شدید مواج شده تا ظهر دوشنبه ناآرام است لذا دریانوردان با شناورهای سبک از دریاروی پرهیز کنند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۵۲۷۷
سواحل خلیج فارسِ استان بوشهر تا دوشنبه مواجنادر شفیع‌خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر اظهار داشت: خلیج فارس که از دیروز به علت وزش باد شدید مواج شده است تا ظهر دوشنبه ناآرام خواهد بود.
وی با تاکید بر پرهیز از دریاروی در این ایام گفت: وزش باد شدید شمالی که از دیروز آغاز شده، تا ظهر دوشنبه ادامه خواهد داشت که به علت مواج بودن خلیج فارس دریانوردان از رفتن به دریا خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه دیروز سرعت وزش باد در جزیره خارگ به 54 کیلومتر در ساعت رسید افزود: درآبهای خلیج فارس ارتفاع موج دریا به بیش از دو متر رسید.
وی ادامه داد: از بعدازظهر دوشنبه سرعت وزش باد کمتر می‌شود و بر اساس پیش بینی انجام شده تا آخر هفته جاری وزش باد سرعت می گیرد.
شفیع‌خدایی ارتفاع موج دریا در استان بوشهر را 120 تا 300 سانتی متر اعلام کرد و افزود: فردا زمان جزر اول دریا در استان بوشهر 1 و 50 دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت 8 و 29 دقیقه ، جزر دوم دریا ساعت 15 و 44 دقیقه و مد دوم ساعت 21 و 32 دقیقه خواهد بود.
برچسب ها: مواج بوشهر
ارسال نظرات

نظرات کاربران

احمد هوشیار Iran (Islamic Republic of) ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
0
0
باسلام
تشکر میکنم از اطلاع رسانی وضعیت جوی ودریایی
چنانچه ممکن است کانال تلگرام وضعیت جوی دریایی معرفی بفرمایید .
آخرین اخبار