۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

ارتفاع موج در آبهای بوشهر تا 150 سانتیمتر می‌رسد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب وزش باد در استان بوشهر ارتفاع موج در آبهای خلیج فارس تا 90 سانتیمتر و گاه تا 150 سانتیمتر در هنگام وزش تندباد می‎رسد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۵۰۴۱
ارتفاع موج در آبهای بوشهر تا 150 سانتیمتر می‌رسدنادر شفیع‌خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اینکه خلیج فارس مواج و متلاطم است گفت: آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با گرد و غباراست و طی ساعات شب افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده باران ، رعد و برق همراه با تند باد لحظه ای در استان بوشهر پیش بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهرجهت باد در این استان را متغیر با سرعت 10 تا 34 کیلومتر اعلام کرد و افزود: سرعت باد در برخی ساعت گاهی تا بیش از 46 کیلومتر در ساعت می‌رسد و ارتفاع موج درخلیج فارس استان بوشهر تا 90 سانتیمتر و گاهی تا 120 سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد بیش از 150 سانتیمتر می‌رسد.
شفیع‌خدایی با اشاره به زمان جزر و مد خلیج فارس در استان بوشهر تصریح کرد: فردا زمان مد اول دریا ساعت یک و 20 دقیقه بامداد ، جزر اول دریا ساعت 5 و 23 دقیقه بامداد ، مد دوم ساعت 11 و 45 دقیقه و جزر دوم ساعت 19 و 46 دقیقه دقیقه خواهد بود.
برچسب ها: مواج بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار