۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان:

شناورهای جدید جایگزین شناورهای قدیمی می شوند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: برای تبدیل شناورهای سنتی به شناورهای جدیدتسهیلاتی در اختیار تعاونیها قرار می گیرد.
نویسنده: مجید یوسفی
کد خبر: ۶۰۴۹۵
شناورهای جدید جایگزین شناورهای قدیمی می شوند به گزارش مانا جلسه هماهنگی سفرهای دریایی نوروز 1395 جهت همکاری بهتر و بیشتر بین ارگانهای مربوطه با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی، معاون دریایی و بندری و نمایندگان منطقه چهارم نیروی دریایی، هلال احمر، محیط زیست، منابع حفاظت آبزیان، دریابانی، تعاونی های قایقرانی در دفتر معاونت دریایی و بندری این اداره کل برگزار شد.
دراین جلسه مهندس چراغی با ارائه گزارشی از طرح نوروزی 94 اظهار امیدواری کرد: که در نوروز 95 با همت بیشتر، هماهنگی و همکاری همه نهادهای دریایی و مربوطه، خدمات خوبی به میهمانان نوروزی ارائه شود تا بتوانیم ضریب ایمنی را افزایش دهیم .
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری ارگانهای ذیربط، مسافران سفرهای ایمنی را داشته باشند.
مهندس علی نعیمی گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، اولویت کار ما رعایت اصول زیست محیطی است و با تسهیلاتی که وجوه اداره شده سازمان در اختیار تعاونی ها قرار می دهد، امیدواریم شناورهای سنتی جای خود را به شناورهای جدید با ضریب ایمنی بالاتر دهند تا شاهد سفرهای دریایی ایمن باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار