۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

بزرگترین بندر هند به سود رسید

اپراتور منطقه ویژه اقتصادی و بنادر آدانی به عنوان بزرگترین بندرهند، در گزارشی از سودآوری درسه ماه سوم سال 2015 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۰۳۵۱
بزرگترین بندر هند به سود رسید
به گزارش گروه بین الملل مانا، سود خالص در نه ماه اول 2015، به مرز 19.5 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با 16.5 میلیارد دلارسال قبلی،روند صعودی را به نمایش می گذارد.به عبارتی دیگر درآمد کل منطقه ویژه اقتصادی و بنادر این بندر، در نه ماه اول سال 2015،رشد 15 درصدی را به همراه داشت.
گوتام آدانی رئیس منطقه ویژه اقتصادی و بنادرآدانی،با بیان این مطلب که ما در ده موقعیت مکانی خط ساحلی هند، فعال هستیم اظهار داشت:درحالی که ما مسیر ترقی دادن بنادر به طور چشم گیری را دنبال می کنیم به توسعه شاخه های صنعتی و لجستیکی نیز می اندیشیم.
وی در ادامه گفت: ما در تلاش هستیم که به بازیگر فعال عرصه صنعتی و لجستیکی تماما یکپارچه تبدیل شویم.
وی افزود: در طول این مدت، اپراتور منطقه ویژه اقتصادی و بنادر آدانی، بستر لازم در بندر ویزهینجام در کرلا را مهیا کرده است.
ناگفته نماند این اولین بندر دریایی آبهای عمیق بین المللی هند است که در حال توسعه می باشد.
گوتام آدانی رئیس منطقه ویژه اقتصادی و بنادراین بندر به این مطلب نیز اشاره کرد: با آغاز فصل تازه ای از تجارت بندری، وظایفمان بیشتر و احساس مسئولیت سنگین تری می کنیم.
وی همچنین تاکید کرد: تمرکز اصلی ما بر روی ارتقای بنادرمان است و برای نیل به این هدف، باید با استفاده از تکنولوژی،کالای برتر،و پایین آوردن هزینه مالی خالص، کارآمدی عملیاتی مان را بهبود بخشیم.
در پایان ذکر این مطلب خالی از لطف نیست، گروه آدانی مالکیت چندین بندر و ترمینال در موندری،کاندلا،هازیردر ایالت غربی هند ، و ..... را بر عهده دارد.
برچسب ها: بندر آدانی هند
ارسال نظرات
آخرین اخبار