۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

رشد تخلیه کالا در بندر امیرآباد

در 11 ماه اخیر تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی در بندر امیرآباد ١٢ درصد رشد داشت.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۰۳۳۱
رشد تخلیه کالا در بندر امیرآباد
به گزارش مانا؛ مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون دو میلیون و ٥٤٧ هزار و ١٤٤ تن انواع کالا در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری شد.
مهندس علی خدمتگزار در ادامه خاطر نشان کرد: از این میزان دو میلیون و ٤٥١ هزار و ٩٠٥ تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و ٩٥ هزار ٢٣٩ تن مربوط به کالاهای نفتی است.
وی با اشاره به رشد تخلیه کالاهای غیرنفتی گفت: از ابتدای سال تاکنون میزان یک میلیون و ٦٢٨ هزار و ٥٠٣ تن کالاهای غیرنفتی با رشد ١٢ درصدی در این بندر تخلیه شد.
خدمتگزار با اشاره به رشد چشمگیر تخلیه و بارگیری مواد نفتی در بندر امیرآباد گفت : در مدت مشابه سال گذشته میزان ٣٣ هزار و ٨٠١ تن انواع کالای نفتی در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری شد که با رشد ١٨٣ درصدی در سال جاری به ٩٥ هزار ٢٣٩ تن رسید .
وی با اشاره به بهره مندی بندر امیرآباد از شقوق مختلف حمل و نقل چند وجهی خاطر نشان کرد: کالاهای تخلیه و بارگیری شده در این بندر توسط ١٢٢ هزار و ٨١٤ دستگاه کامیون و ٣٦٦ دستگاه واگن به اقصی نقاط کشور ارسال و یا به سایر کشورهای همسایه ترانزیت شدند .
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد همچنین در ادامه به حجم عملیات مواد نفتی در بندر نکا از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت : در این مدت میزان ١٠٥ هزار و ١١٠ تن انواع مشتقات نفتی در تنها پایانه نفتی شمال کشور تخلیه و بارگیری شد .
وی در پایان از تخلیه و بارگیری دو میلیون و ٦٥٢ هزار و٢٥٤ تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بنادر امیرآباد و نکا خبر داد .
برچسب ها: بندر امیرآباد
ارسال نظرات
آخرین اخبار