۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

تشکیل ستاد نوروزی در بندر ماهشهر

ستاد استقبال از میهمانان نوروزی با هدف فراهم کردن امکانات گردشگری در بندر ماهشهر تشکیل شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۰۳۱۶
تشکیل ستاد نوروزی در بندر ماهشهر
به گزارش خبرنگار مانا، فرماندار ماهشهر در نخستین نشست ستاد اسقتبال از میهمانان نوروزی گفت: برای فراهم کردن امکانات لازم برای گردشگران و مسافران نوروزی باید همه بخش ها و دستگاههای اجرایی پای کار بیایند و بخشی از مسئولیت ها را بپذیرند.
منصور قمر به نقش ویژه شهرداری در فراهم کردن زیرساخت های لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی از این شهرستان بندری اشاره کرد و افزود: رونق بخش گردشگری منطقه می تواند به توسعه پایدار ماهشهر کمک کند.
فرماندار ماهشهر در ادامه به ظرفیت های این منطقه برای گردشگری و استفاده از جاذبه های طبیعی اشاره کرد گفت: سواحل زیبای ماهشهر و خورهای متصل به خلیج فارس می تواند یکی از جاذبه های منطقه باشد که باید در این زمینه بخش خصوصی فعال شود.
وی گفت: اسکله های قایقرانی و گشت های دریایی تا قبل از پایان سال باید در ماهشهر آماده سازی شود و از همه ظرفیت ها برای جذب گردشگر استفاده کرد.
شهردار ماهشهر نیز گفت: شهرداری همه امکانات لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی بکار خواهد گرفت ولی باید سایر دستگاهها از جمله پتروشیمی ها و بنادر نیزدر این زمینه فعال شوند.
غلامحسین کمایی افزود: در این ارتباط گردشگری دریایی در آبهای منطقه فعال می شود تا مردم بخشی از اوقات خود را در دریا و سواحل زیبای منطقه سپری کنند.
وی از اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان که همه ساله در ایام نوروزی در خدمت مسافران و گردشگران می باشد تقدیر کرد.
در این نشست مسایل و مشکلات مرتبط با پذیرایی از مسافران نوروزی که به شهرستان بندری ماهشهر سفر می کنند مطرح شد.
ماهشهر یکی از مکان های هدف گردشگران نوروزی می باشد و همه ساله بیش از 500هزار نفر از سراسر کشور به ماهشهر سفر می کنند.
برچسب ها: بندر ماهشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار