۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

هانجین سود کرد

کشتیرانی هانجین در سال 2015 به سود رسید.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۶۰۱۲۵
هانجین سود کرد
به گزارش گروه بین الملل مانا، کشتیرانی هانجین در سال 2015 میزان 4.6 میلیون TEU جابه جا کرد که نسبت به سال 2014 1.6 درصد افزایش را نشان می دهد و منجر به سود خالص شش میلیون دلاری این شرکت شد.
شرکت هانجین درسال 2014 حدود 396 میلیون ضرر را به ثبت رساند  و مقامات این شرکت با بهره گیری از سیاستهای کاهش هزینه ها سعی در ادامه این سوددهی در سال 2016 دارند.
کشتیرانی هانجین به عنوان بزرگترین کشتیرانی کانتینری کره جنوبی از کاهش 15.3 درصدی فروش در سال گذشته و رسیدن آن به 6.9 میلیارد دلار خبر داد و دلیل اصلی این ضرر را کاهش شدید کرایه ها عنوان کرد.
سود حاصل از عملیات کشتی در این شرکت با 58 درصد افزایش به 41 میلیون دلار رسید و این دومین سال متوالی است که این شرکت علیرغم شرایط وخیم حمل و نقل کشتیرانی در بخش عملیاتی به سود می رسد.
در بخش کانتینری نیز سود عملیاتی نیز با 13.1 درصد کاهش به 119 میلیون دلار رسید. به گفته مقامات این شرکت این بخش در سال 2015 حجم بیشتری را جابه جا کرد و هنوز به عملکرد درست خود از طریق اعمال سیاستهای کاهش هزینه ها و برنامه ریزی درست در خصوص مدیریت خطوط حمل و نقل منجر به سوددهی در این بخش از سال 2015 شده است.
این شرکت همچنین از برنامه های خود برای ورود به بازارهای بکر و افزایش رقابت با همتایان خود سخن به میان آورد.
در بخش فله نیز ضرر خود را نسبت به سال 2014 به میزان 40 درصد کاهش داد و رقم 93 میلیون دلار را ثبت کرد. شایان ذکر است این رقم در سال 2014 به 154 میلیون دلار رسید. 
 کشتیرانی هانجین در ماه نوامبر افزایش سود خود را با توجه به بهبود اقتصاد آمریکا پیش بینی کرده بود.
این کشتیرانی که تحت توافقنامه CKYHE  فعالیت می کند در خطوط آسیا-اروپا و مدیترانه فعالیت می کند. 
برچسب ها: هانجین
ارسال نظرات
آخرین اخبار