روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

بازدید مدیرعامل کشتیرانی از مراحل تکمیل ایران-کاشان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از مراحل ساخت و تکمیل کشتی کانتنیربر ایران- کاشان بازدید کرد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۹۶۸۸
بازدید مدیرعامل کشتیرانی از مراحل تکمیل ایران-کاشان
به گزارش خبرنگار مانا رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو)در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت در زمینه ساخت شناورهای جدید قرار گرفت.
در این بازدید، مهندس حمید رضاییان‌اصل، مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به تحولات این شرکت گفت: با رسیدن زمان لغو تحریم‌ها ما نیز مذاکرات و تفاهم‌نامه‌هایی را با شرکت‌های معتبر و بزرگ آلمانی و روس داشته‌ایم تا بتوانیم هر چه قدرتمندتر در بازارهای بین‌المللی حضور داشته باشیم و با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، توان مهندسی خود را افزایش دهیم. 
رضاییان همچنین با اشاره به اقداماتی که در حوزه شرکت عظیم گسترش از شرکت‌های تابعه ایزوایکو صورت گرفته تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته زمینه‌سازی مناسب برای مشارکت خارجی‌ها در ساخت کشتی‌های نسل هفتم انجام شده است که بر توانمندی بازاریابی داخلی و بین‌المللی ایزوایکو خواهد افزود.
مهندس سیدرضا نوروززاده، رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در این دیدار با اشاره به حمایت دولت از توانمندی‌های ایزوایکو گفت: اقدامات صورت گرفته در کشتی‌سازی طی سه سال اخیر بسترهای مناسبی را فراهم کرده که توانمندی‌های ایزوایکو را افزایش می‌دهد و با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی به‌زودی پروژه‌های جدیدی را شاهد خواهیم بود.
رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توان مهندسی ایزوایکو در کشور منحصر‌به‌فرد است، گفت: کشتیرانی با توجه به فضای پساتحریم باید هر چه سریع‌تر ناوگان خود را نوسازی کند و تعداد کشتی‌های خود را افزایش دهد.
دکتر محمد سعیدی افزود: بر همین اساس در آینده تعداد سفارش‌های ما به ایزوایکو با توجه به توانمندی این شرکت افزایش خواهد داشت. 
وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در ایزوایکو تاکید کرد: ایزوایکو باید خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند و در شرایط جدید مدیریت زمان و قیمت اقتصادی و مناسب برای ما بسیار مهم است. 
در همین حال دکتر سعیدی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه مهندس نوروززاده رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از کشتی اقیانوس پیمای کانتینر بر ایران – کاشان نیز که قرار است تا پایان بهمن ماه سال جاری از سوی ایزوایکو به کشتیرانی تحویل داده شود؛ بازدید کرد.
برچسب ها: سعیدی
ارسال نظرات
آخرین اخبار