۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

بندر خلیفه درصدد افزایش حجم جابه جایی

ترمینال کانتینری بندر خلیفه امارات آماده ورود به فاز بعدی توسعه شد.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۵۸۸۶۹
بندر خلیفه درصدد افزایش حجم جابه جاییبه گزارش گروه بین الملل مانا، مقامات بندر خلیفه امارات در صدد افزایش حجم جابه جایی در ترمینال کانتینری این بندر طی سال های 2016 و 2017 به منظور همگام شدن با میزان تقاضا هستند.
براساس این گزارش، تجهیزات جدید در این ترمینال شامل سه جرثقیل کشتی به بندرو 10 جرثقیل ریلی اتوماتیک است که طی پیش بینی ها میزان جابه جایی در این بندر را به 2.5 میلیون TEU می رساند.
در حال حاضر از 78 درصد از توانایی در جابه جایی  بندر کانتینری اصلی ابوظبی استفاده می شود و مقامات این بندر به دنبال افزایش آمادگی زیرساختی برای رشد جابه جایی ها در کشور مربوطه و منطقه اند.
سال 2015 برای بندر خلیفه باپیش بینی جابه جایی جمعاً 1.5 میلیون TEU در مقایسه با 1.14 میلیون TEU در سال 2014 سال خوبی به شمار می رود اما برنامه های آینده مقامات این بندر حاکی از افزایش حجم جابه جایی ها به پنج میلیون TEU است.
مارتیجن ون دی لیند به عنوان مدیر بندر خلیفه اعلام کرد: بندر خلیفه به عنوان یک هاب لجستیکی در معادلات جهانی محسوب می شود. این بندر نسبت به دیگر بنادر منطقه از مزیت تعرفه های مناسب و ارائه سرویس های سریع و مطمئن برخوردار است و ما در صدد گسترش شبکه کاری خود با دیگر بنادر بودیم به طوری که کار با پنج بندر در حال حاضر به کار با 50 بندر بین المللی دنیا تبدیل شده است.
برچسب ها: بندر ابوظبی
ارسال نظرات
آخرین اخبار