روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
راستاد:

عمق کانال بندر بوشهر 10.5 متر افزایش یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عمق کانال بندر بوشهر به 10.5 متر افزایش یافته که امکان پهلوگیری کشتی‌هایی با ظرفیت 30 هزار تن فراهم است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۸۵۳۹
عمق کانال بندر بوشهر 10.5 متر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهور ظهر امروز از برج کنترل ترافیک دریایی بوشهر و روند فعالیت بندری بوشهر بازدید کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر دراین بازدید با بیان اینکه بندر بوشهر در حمل و نقل دریایی دارای جایگاه مهمی است گفت: بندر بوشهر دارای ظرفیت مهمی در تخلیه و بارگیری کالا، کانتینر و پهلوگیری کشتی است.
محمد راستا از اجرای طرح توسعه بندر بوشهر خبرداد و تصریح کرد: این طرح در مجتمع جزیره نگین بوشهر با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی بیش از 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌کند گفت: در طرح توسعه بندری در جزیره نگین چند پایانه بندری اجرا می‌شود که روند اجرایی آن طبق برنامه زمان بندی در حال اجرا است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح پایانه کانتینری بوشهر به وسعت30 هکتار بیان کرد: این طرح در زمینی به مساحت 30 هکتار در حال اجرا است که ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینر در بوشهر 600 میلیون تی.ای.یو در سال افزایش می‌دهد.
راستاد به طرح لایروبی کانال بندر بوشهر اشاره و بیان کرد: این کانال دارای 7.5 مایل طول و 150 متر عرض است که عمق این کانال به 10.5 متر افزایش یافته است.

برچسب ها: راستاد بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار