روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

جزئیات سرمایه گذاری در زیرساخت‌های بندری بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به استان بوشهر 9 طرح در بنادر استان بوشهر افتتاح شد که 572 میلیارد ریال در زیرساخت‌های بنادر استان بوشهر سرمایه گذاری شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۸۳۲۲
جزئیات سرمایه گذاری در زیرساخت‌های بندری بوشهرمحمد راستاد در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر به بوشهر از زیرساخت‌های بندری استان بوشهر دیدن کردند اظهار داشت: در این سفر 9 طرح بندری که در توسعه زیرساخت‌های بنادر استان بوشهر نقش دارد افتتاح شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها با سرمایه گذاری 572 میلیارد ریال اجرا شد گفت: در خارگ از برج کنترل ترافیک دریایی خارگ با اعتباری بالغ بر113 میلیارد ریال و اقامتگاه کارکنان اداره بندر ودریانوردی خارگ با اعتبار65 میلیارد ریال بهره برداری شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به افتتاح بازسازی اسکله شماره 4 بندر بوشهر گفت: این طرح با هزینه ای بالغ بر 45 میلیارد ریال بازسازی و افتتاح شد.
راستاد بهره برداری از دو دستگاه جرثقیل دروازه ایی کانتینری " RTG" با اعتبار124 میلیارد ریال را از دیگر طرح‌ها دانست و افزود: همچنین از شناور جستجو و نجات ناجی 18 با هزینه ای بالغ بر 120 میلیارد ریال در سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی ایستگاه جستجو و نجات بندر عامری، ساختمان عملیات بندری و برج کنترل ترافیک دریایی بندر دیر، سیستم اطفاء حریق بندر کنگان و اقامتگاه کارکنان در جم از دیگر پروژه های بود که در سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به استان بوشهر افتتاح شد.
برچسب ها: راستاد بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار