هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

باران؛ دوباره بخش هایی از بندر هندیجان را زیرآب برد

بارش شدید باران و متعاقب آن جاری شدن سیلاب، بخش هایی از شهر بندری هندیجان را برای دومین بار در یک هفته اخیر زیر آب برد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۸۳۱۱
باران؛ دوباره بخش هایی از بندر هندیجان را زیرآب برد
فرماندار هندیجان در گفتگو با خبرنگار مانا در این ارتباط اظهار کرد: در پی بارندگی های شدید دو روز اخیر که میزان آن 30میلیمتر بوده است بخشی از تاسیسات شهری و خیابانهای بندر هندیجان دچار آبگرفتگی شد که به دلیل آمادگی قبلی، ماموران شهرداری، آب و فاضلاب، هلال احمر و ستاد حوادث غیرمترقبه وارد عمل شدند و با استفاده از تجهیزات امدادی و دستگاههای مکنده اقدام به تخلیه آب از مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند کردند.
احمد جعفری نسب در ادامه افزود: به دلیل شیب کم و عدم کشش شبکه جمع آوری آب های سطحی ، این شهر بندری با بارش شدید باران دچار آبگرفتگی می شود.
فرماندار هندیجان افزود: هم اکنون ماموران امدادی با مشارکت نزدیک مردم در حال تخلیه آب باران هستند هرچند هنوزبخش مهمی از آرامستان این شهر زیرآب قرار دارد.
وی در خصوص وضعیت دریاروی نیز گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی ، امکان سفرهای دریایی برای شناورها و قایق های صیادی نیست و تا زمان عادی شدن وضعیت جوی خلیج فارس ، صیادان نباید به دریا بروند و در این ارتباط هشدارهای لازم به آنان داده شده است.
جعفری نسب افزود: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع به شناورهای دریایی ، تاکنون حوادث دریایی در آبهای ساحلی منطقه گزارش نشده است.
بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، خلیج فارس تا روز پنجشنبه مواج و طوفانی است و شرایط برای سفرهای دریایی به هیچ وجه مناسب نیست.
برچسب ها: هندیجان
ارسال نظرات
آخرین اخبار